Информации за училишните екскурзии
Почитувани родители, врз основа на Законот за основно образование и правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта како и врз основа на законот за средно образование и правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од средните училишта секое училиште изготвува програма за организација и изведување на екскурзии за учениците, која се поднесува до бирото за развој на образованието како надлежен орган при министерството за образование и наука на РМ. Откако истата ќе биде одобрена училиштето распишува оглас на кој што конкурираат агенциите и согласно правилникот се врши постапка за избор на туристичка агенција за реализација на ученичките екскурзии и излети.
Во прилог е еден пример од годишна програма за организација и изведување на екскурзии, излети и други воннаставни активности.
ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА ОРГАНИЗАЦИЈА И ИЗВЕДУВАЊЕ НА ЕКСКУРЗИИ, ИЗЛЕТИ И ДРУГИ ВОННАСТАВНИ АКТИВНОСТИ НА УЧЕНИЦИТЕ ОД ООУ ”_______________” ВО УЧЕБНАТА 2024/2025 ГОДИНА
ПРЕАМБУЛА
Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), Министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.
Врз основа на Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, стручниот тим на ООУ ________________, подготви:
ПРОГРАМА ЗА ЕКСКУРЗИИ, ИЗЛЕТИ И НАСТАВА ВО ПРИРОДА
ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД ПРВО ДО ДЕВЕТТО ОДДЕЛЕНИЕ
Еднодневна екскурзија за учениците од III одделение на релација Скопје – Струга
Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.
Врз основа на овој Правилник, Активот на III одд. при ООУ “ _______________ го изготвува следниот предлог план за изведување на еднодневна екскурзија:
1. ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ
- Здобивање со знаења, претстави , поими како и односи во природната и општествената средина
- Проширување на знаењата за природната и општествената средина
- Запознавање со културно – историските знаменитости и вредности, како и со начинот на живеење во главниот град на РСМ-Скопје.
- Проширување на знаењата за нашето културно-историско наследство
2. ЗАДАЧИ:
- Да се запознаат со природните убавини и богатства на нашата татковината
- Да се развие интерес кон природата и создавање еколошки навики
- Да се развие позитивен однос кон нашата животна средина
- Да се развие способност за набљудување, перцепирање и воочување на карактеристиките на живата и неживата природа и нивната поврзаност
- Развивање позитивен однос кон националните, културните и естетските вредности
- Да се поттикнат учениците кон градење на чувство на патриотизам, толеранција и соживот
- Да се развие социјализација, колективна заштита и стекнување на искуство за осамостојување и грижа за себе
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ
ООУ ,,_______________ “ –планира да изведе еднодневна екскурзија на релација Скопје- Струга со учениците од трето одделение. Во рамките на оваа наставна екскурзија ќе бидат разгледани: Посета на културните и историските монументи.Обсервација на природните убавини на нашата земја
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на еднодневната екскурзија
- Наставници: Одделенски раководители на трето одделение
- Ученици од III одделение
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
Еднодневна екскурзија планирана во месец мај 2025г.
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Тргнување на учениците во 08:00 часот пред училиштето.
Природно научен музеј- Струга
Во 14.00 часот тргнување за Скопје.
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
- Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „_______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
- Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
- Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
- Превозно средство е автобус кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Самофинансирање од страна на родителите на учениците
ДВОДНЕВНА ЕКСКУРЗИЈА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД VI – ОДДЕЛЕНИЕ НИЗ ЗАПАДНА РС МАКЕДОНИЈА
Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.
Врз основа на овој Правилник, активот на VI- одд. при ООУ „_______________ “, го изготвува следниот предлог план за изведување на дводневна екскурзија:
1. ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ
- Здобивање со знаења, претстави , поими како и односи во природната и општествената средина
- Проширување на знаењата за природната и општествената средина
- Запознавање со културно – историските знаменитости и вредности, како и со начинот на живеење во источниот дел на РСМ.
- Проширување на знаењата за нашето културно-историско наследство
2. ЗАДАЧИ:
- да се запознаат учениците со убавините на РС Македонија, географските и историските карактеристики на градовите и историско-географските карактеристики;
- да се поттикне љубопитноста кај учениците и овозможување да се здобијат со знаења за односот на луѓето и општествената средина, нејзиното вреднување и облагородување;
- да се развива чувство на љубов кон татковината;
- емоционално доживување на природните и историските убавини на РС Макединија;
- да се поттикне развивање на еколошката свест кај учениците и однесување во заедница.
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ
ООУ. ,,_______________ планира да изведе дводневна наставна екскурзија на релација Скопје-Струга. Посета на културните и историските монументи Обсервација на природните убавини на нашата земја Струга –Природно научен музеј, Охрид – Стари град Mанастир Св. Наум Охридски
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на дводневната екскурзија:
- Наставници: Одделенски раководители на VI-одделение
- Ученици од VI- одделение
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
- Дводневна екскурзија планирана во месец мај или јуни 2025г.
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Прв ден:
- Tргнување од Скопје во 08.00 часот кон Струга;
- Струга – Природно-научен музеј , Вевчани –Вевчански извори
- вечера во хотелот.
Втор ден
- појадок и заминување за Охрид;
- тргнување за Скопје и пристигнување до 19 часот
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
- Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
- Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
- Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
- Превозно средство е автобус кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Самофинансирање од страна на родителите на учениците
ДВО ДНЕВНА ЕКСКУРЗИЈА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД – IX ОДДЕЛЕНИЕ НИЗ ЗАПАДНА РС МАКЕДОНИЈА
Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.
Врз основа на овој Правилник, активот на IX одд. при ООУ „_______________ “ го изготвува следниот предлог план за изведување на дводневна екскурзија:
1. ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ
- Здобивање со знаења, претстави, поими како и односи во природната и општествената средина
- Проширување на знаењата за природната и општествената средина
- Запознавање со културно – историските знаменитости и вредности, како и со начинот на живеење во западниот дел на РСМ.
- Проширување на знаењата за нашето културно-историско наследство
2. ЗАДАЧИ:
- да се запознаат со убавините на РС Македонија, географските и историските карактеристики на градовите и историско-географските карактеристики;
- да се поттикне љубопитноста кај учениците и овозможување да се здобијат со знаења за односот на луѓето и општествената средина, нејзиното вреднување и облагородување;
- да се развива чувство на љубов кон татковината;
- емоционално доживување на природните и историските убавини на РС Макединија;
- да се поттикне развивање на еколошката свест кај учениците и однесување во заедница.
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ
- ООУ. ,,– планира да изведе тридневна наставна екскурзија на релација Скопје-Тетово-Гостивар-Дебар-Струга-Охрид-Скопје, запознавање со Полошката котлина, посета на шарената џамија-тетово, Вруток – изворот на реката Вардар, Вевчанските извори, Охридското Езеро, Самоиловата тврдина, манастирот „Свети Наум“.
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на тридневната екскурзија:
- Наставници: Одделенски раководители на- IX одделение.
- Ученици од- IX.
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
- Дво дневна екскурзија планирана во месец мај 2025 г.
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Прв ден:
- тргнување од Скопје во 08.00 часот кон Тетово и Гостивар;
- посета на изворот на реката Вардар – Вруток;
- посета на Вевчанските извори;
- во попладневните часови се пристигнува во Струга и се распоредуваат учениците по соби за спиење во хотел.
Втор ден:
- појадок и посета на манастирот „ Свети Наум“,
- по ручекот прошетка низ Охрид и посета на Самоиловата тврдина, Античкиот театар,
- тргнување за Скопје
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
- Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________ , ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
- Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
- Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
- Превозно средство е автобус кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Самофинансирање од страна на родителите на учениците
ПРОГРАМА ЗА ОРГАНИЗИРАЊЕ И РЕАЛИЗАЦИЈА НА НАСТАВА ВО ПРИРОДА ВО ТЕКОТ НА УЧЕБНАТА 2024/2025 ГОД. СО УЧЕНИЦИТЕ ОД v ОДД.
Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.
Врз основа на овој Правилник, активот на V одд. при ООУ „ _______________“ го изготвува следниот предлог план за изведување на тридневна настава во шрирода во Охрид, во мај 2023 година:
1. ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ
- Да се запознаат со природното, културното и историското наследство
- Да се развијат патриотски чувства и чувства на припадност кон својата земја
- Да се потикнува развојот на самостојност кај учениците, социјализација и колективна заштита
- Да ги почитуваат традицијата и културното наследство на својата заедница и другите заедници во родниот крај
- Да се развива љубопитноста ( да се поставуваат прашања и да се одговара на нив)
- Стекнатите знаења во училница да се применат во конкретни ситуации на терен
- Да се разберат настаните и појавите во природата( животот покрај река, езеро, во ридски предели) и градење на еколошки навики
- Да се развиваат способности кај учениците (мисловни способности, разни мануелни спосбности)
- Поттикнување на позитивни чувства( успешност, самосвест, позитивен однос кон стекнување на знаења,трајност на стекнати знаења)
- Едукација, другарувања, рекреација, спортски активности
2. ЗАДАЧИ:
- Да се изучат и истражат објектите и појавите во природата како и односите во општествниот живот
- Да се развива интерес за природата и градање на еколошки навики
- Да се изгради чувство на патриотизам, толеранција и соживот
- Да се развива позитивен однос кон: националните, културните и естетските вредности
- Да се поттикнат и манифестираат позитивните емоции
- Да се развива социјализацијата, колективната заштита и стекнување на искуство за осамостојување и грижа за себе
- Да се развива интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики за здраво живеење.
- СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ
Одржување на наствни часови после посетава на историски места , уметнички галерии, литературни средби. Организирање на различни забавни игри наградување на најдобрите ученци и запознавање помеѓу културиве на етничкиве заедници кои живеат во РСМ .Забавна вечер со меѓуетнички карактер.
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на тридневната настава во природа:
- Наставници: Одделенските раководители од V одделение.
- Ученици од V одделение .
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
- Тридневна настава во природа планирана во месец мај 2025 г.
- ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Струга – Природно-научен музеј , Вевчани –Вевчански извори. Охрид -Лихнидос, Стари град ,
Антички театар, Манастир СВ.Наум Охридски
7. ОБЈЕКТ ВО КОЈ ЌЕ СЕ ИЗВЕДУВА НАСТАВАТА ВО ПРИРОДА
- Во согласност со член 9 од Правилникот за начинот на изведување екскурзии, излети и други вонучилишни активности на учениците во основните училишта, училиштето ќе побара од понудувачите понуди со објект за реализација на наставата според нормативот за простор, опрема и наставни средства за деветгодишното образование на РСМ.
ТЕМА: РС Македонија културна ризница во свет:
ЦЕЛИ:
Македонски Јазик
- Да се оспособува да пишува текст на зададени теми;
- Да се опишува детално доживеана појава (опис на Охридското Езеро), опис на просторот во кој се наоѓа (опис на одмаралиштето и неговата околина) забележување на деталите и опишување на виденото;
МАТЕМАТИКА
- Да ја разбира плоштината како величина која се мери, споредува и изразува со број;
- Да ги препознава и користи единиците мерки: квадратен сантиметар, квадратен дециметар, квадратен метар;
ОПШТЕСТВО
- Да ги запознае најважните културно историски знаменитости
- Проширување за владеењето на Цар Самуил, ширењето на Охридската архиепископија, словенската писменост, владеењето на османлиите
ЛИКОВНО ОБРАЗОВАНИЕ
- Да знае соодветно да ги користи подлогите, приборот и сликарските материјали;
- Да забележува различни тонови на боја во природата;
- Да покажува голема осетливост на детаил;
- Да го воочува и користи комплеметарниот контраст на бои;
МУЗИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ
- Да го развива опсегот на гласот;
- Да развива навики за активно слушање на музика.
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ:
- Да увежбува и совладува елементи од фудбалот, одбојка;
- Да ја сознае улогата на моториката поврзана со елементите со топка, слободно одење и движење со топка;
- Развивање на мускулатурата на телото; подвижноста и ориентација и координација во просторот.
ОПШТЕСТВО
- Посета на историски споменици и археолошки пронаоѓалишта;
- Самоилова тврдина – разговор со кустос за настанокот на Самоиловото царство и значењето на истото за потелото на македонската држава;
- Проширување на знаењата за поимот археологија и археолог преку разговор со археолог
- Остатоци од стари градби, цркви, манастири, фрески проширување на знаењата за фреско сликарство, копаничарство-резбарска уметност;
- Изработка на плакат – Културното наследство на РС Македонија со слики и цртежи;
- Техника грозд: Изработка на грозд за природните особености на РС Македонија (релјеф, води, природни богатства)
- Изработка на туристичка карта на РС Македонија на посетените места;
- Табела на поими – каратеристики на видови животни и растенија во Охридското Езеро
ЛИКОВНО ОБРАЗОВАНИЕ
- Набљудување на непосредната околина (Охридско Езеро и пошироко);
- Забележува внатрешен и надворешен простор;
- Сликање комбинација на мали и големи форми;
- Анализа на предмети од природата и воочување на бојата.
МАКЕДОНСКИ ЈАЗИК
- Набљудување (опис на Охридското Езеро, флора и фауна, стари градби, музеи и сл.)
- Раскажување по дадени тематски зборови
- Вежби за самостојно прераскажување на настан слушнат од друго лице;
- Самостојно творење (проза и поезија-слободно и по дадена тема).
МАТЕМАТИКА:
- Практичи активности за изработка на сложени фигури, составени од повеќе правоаголници и квадрати;
- Изработка на квадрат и правоаголник од колаж хартија од поголема површина хартија;
МУЗИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ
- Изработка на ДМИ од природни материјали (тропалка од кутија со камења, тропалка од метални предмети и сл.)
- Свирење на фрази со импровизирани ДМИ направени од природни материјали
- Пеење на песни со различни содржини.
ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ
- Слободно водење на топка во фудбалот;
- Слободно фудбалско шутирање и шутирање на топка во одредена цел и во гол
- Народна топка и одбојка
- Натпревар меѓу одделенија
ОЦЕНУВАЊЕ И СЛЕДЕЊЕ НА ПОСТИГАЊАТА НА УЧЕНИЦИТЕ:
Во текот на наставата редовно се следат и вреднуваат постигањата на учениците, се прибираат показатели за нивните активности, мотивираност за работа, ангажираност и посветеност во работата, практична работа, посети, помош на своето другарче во работата, тимска работа во парови, индивидуален пристап на секое дете, усно и писмено изразување. Приоритетно се оценуваат умеењата на учениците во процесот на изведување на конкретна задача.
Помошни средства за реализација на програмата | ||
Дидактички помагала и извори | Други помошни средства | |
– дневен печат, | – восочни | |
Списанија | – водени бои | |
– слики, апликаци | – фломастери | |
И тв емисии | – темперни бои | |
– учебник по | – четки | |
Општество | – ножици | |
– е нциклопедии | – лепак | |
– наставни | – глина | |
Ливчиња | – монистри | |
– географска | – камчиња | |
Читанка | – блок | |
– историска | – колаж хартија | |
Читанка | ||
Внатрешни соработници | Надворешни соработници | |
Актив на одд. психолог библиотекар | настава | Лекар |
8. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
- Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „_______________ –, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
- Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
- Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
- Превозно средство е автобус кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.
9. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Самофинансирање од страна на родителите на учениците
ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ИЗЛЕТИ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД I и II ОДДЕЛЕНИЕ
На релација ООУ „ _______________“ – Сарај (Есенски излет) Парк шума Гази Баба- Скопје (Пролетен излет)
Есенски излет на релација излетничко место Сарај
Пролетен излет на релација парк шума Гази Баба
1. ЦЕЛИ:
Изучување и истражување на природата во есен и во пролет. Проширување на знаењата за видови населби преку непосредно запознавање на природната и општествената средина, во согласност со воспитно-образовната работа на училиштето.
2. ЗАДАЧИ:
- запознавање со непосредната околина
- изучување и истражување на објекти и појави во природата како и односите во општествениот живот,
- развивање интерес за природата и градење еколошки навики;
- градење чувство за толеранција и соживот;
- развивање позитивен однос кон: националните, културните и естетските вредности во поблиската околина
- поттикнување и манифестирање на позитивни емоции;
- социјализација, колективна заштита и стекнување на искуство за осамостојување и грижа за себе;
- развивање интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики за здраво живеење.
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:
Есенски излет – излетничко место Сарај – запознавање со промените на природата во есен.
Пролетен излет – Парк шума Гази Баба -рекреација на учениците и запознавање со природните убавини.
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на излетот-
- Наставници: Одделенски раководители од прво до деветто одделение
- Ученици од I до IX одделение
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
Еден работен ден на крајот на месец Септември 2024 година
Еден работен ден на од месец март април мај или јуни 2025 година
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Есенски излет:
- Поаѓање од училиштето
- Разгледување на убавините и промените во природата во есен
Пролетен излет:
- Поаѓање од училиштето
- Пристигнување во парк
- Разгледување на убавините и промените во природата во есен
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
За есенскиот излет
- Излетот ќе се реализира со организиран превоз до локацијата соглсно правилата за движење
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Самофинансирање со финансиски средстава од родителите
ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ЕСЕНСКИ ИЗЛЕТИ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД I – IX ОДДЕЛЕНИЕ
На релација ООУ „_______________“ Парк-шума Гази Баба Датум: (Септември октомври 2024год.)
Проширување на знаењата преку непосредно запознавање на природната и општествената средина, во согласност со воспитно-образовната работа на училиштето.
2. ЗАДАЧИ:
Придобивање на искуство и грижа за здравјето. Социјализација и колективна одбрана меѓуетничко интегрирање помеѓу ученициве и наставнициве
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:
Прошетка до Парк-шума Гази Баба и опишување на природата
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на излетот
- Наставници: Одделенски раководители на III-IV одделение
- Ученици од III- IV одделение
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
Еден работен ден на крајот на месец септември 2024 година.
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Есенски излет:
- Поаѓање од училиштето
- Пристигнување во парк
- Разгледување на убавините и промените во природата во есен
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
За есенскиот излет
- Излетот ќе се реализира со пешачење до локацијата соглсно правилата за движење низ град – населено место.
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Не се потребни финансиски средстава за изведување на излетот
ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ПРОЛЕТЕН ИЗЛЕТИ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД I – IX ОДДЕЛЕНИЕ
На релација ООУ „ _______________“ – Парк шума Гази Баба- Скопје (Пролетен излет) Датум: (пролет 2025 год.)
1. ЦЕЛИ:
Развивање интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики на
здраво живеење и здраво тело.
2. ЗАДАЧИ:
- Да се развива интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики за здраво живеење.
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:
Прошетка до парк Гази Баба и опишување на природата
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на излетот:
- Наставници: Одделенски раководители на III- IV одделение
- Ученици од III – IV одделение
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
Еден работен ден на крајот на месец март, април мај или јуни 2025 година.
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
- Поаѓање од училиштето
- Пристигнување во паркот
- Одмор и рекреација на локалитетот
- Враќање до училиштето
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
За пролетниот излет:
- Излетот ќе се реализира со пешачење до локацијата соглсно правилата за движење низ град – населено место.
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Не се потребни финансиски средстава за изведување на излетот
ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ЕСЕНСКИ ИЗЛЕТ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД V,VI,VII, VIII, IX ОДДЕЛЕНИЕ
На релација:Училиште– Сарај – училиште Датум: (септември, октомври 2024 год.)
1. ЦЕЛИ:
Рекреација на ученициве запознавање со природните убавини
2. ЗАДАЧИ:
Придобивање на искуство и грижа за здравјето .Социјализација и колективна одбрана меѓуетничко интегрирање помеѓу ученициве и наставнициве
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:
Обсервирање Опишување на природата
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на излетот за I -IX одделение:
- Наставници: Одделенски раководители на I,II,III,IV, V, VI,VII, VIII,IX одделение
- Ученици од I,II,III,IV, V,VI,VII, VIII,IX одделение
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
Еден работен ден од месец септември ili oktomvri 2024 год.
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Поаѓање од училиште во 8.00 часот
Пристигнување во Сарај околу 09.00 часот
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
- Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
- Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
- Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
- Превозно средство е автобус кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ
- Самофинансирање од страна на родителите на учениците
ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ПРОЛЕТЕН ИЗЛЕТ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД V, VI,VII, VIII, IX ОДДЕЛЕНИЕ
На релација: Рекреативниот Центар Сарај Датум: (Мај 2025 год.)
1. ЦЕЛИ:
Запознавање со природните убавини, да се развива интерес за природата, да се градат еколошки навики, да се развива љувов кон дружењето и навики за разбирање при рекреација и игри. Поттикнување и развивање самостојност на учениците, едукација,другарство и рекреација.
2. ЗАДАЧИ:
Развивање интерес кон природата, градење еколошки навики, развивање љубов кон зачувувањето на природата и природните ресурси.
Да знаат за одржувањето на чиста околина.
3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:
Рекреација, дружење, набљудување, насочено внимание, истражување, фотографирање.
4. РАКОВОДИТЕЛ, НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ
- Раководител на излетот за V, VI,VII, VIII,IX одделение: Фатон Цури
- Наставници: Одделенски раководители на V, VI,VII, VIII,IX одделение
- Ученици од V, VI,VII, VIII,IX одделение
5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ
Еден работен ден на крајот од месец Мај 2025 год.
6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ
Поаѓање од Скопје-Чаир во 8.00 часот
Пристигнување во утврдената дестинација Сарај
7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА
- Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
- Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
- Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
- Превозно средство е автобус кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.
8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ Самофинансирање од страна на родителите на учениците