02 / 3 20 10 80

ТЕЛЕФОН

бул. К. Ј. Питу бр.28 лок. 2

АДРЕСА

8:00 - 17:00

Пон -Саб

Информации за училишните екскурзии

Информации за училишните екскурзии

Почитувани родители, врз основа на Законот за основно образование и правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта како и врз основа на законот за средно образование и правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од средните училишта секое училиште изготвува програма за организација и изведување на екскурзии за учениците, која се поднесува до бирото за развој на образованието како надлежен орган при министерството за образование и наука на РМ. Откако истата ќе биде одобрена училиштето распишува оглас на кој што конкурираат агенциите и согласно правилникот се врши постапка за избор на туристичка агенција за реализација на ученичките екскурзии и излети.

Во прилог е еден пример од годишна програма за организација и изведување на екскурзии, излети и други воннаставни активности.

ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА ОРГАНИЗАЦИЈА И ИЗВЕДУВАЊЕ НА ЕКСКУРЗИИ, ИЗЛЕТИ И ДРУГИ ВОННАСТАВНИ АКТИВНОСТИ  НА УЧЕНИЦИТЕ ОД ООУ ”_______________” ВО УЧЕБНАТА 2024/2025 ГОДИНА

ПРЕАМБУЛА

Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), Министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.

Врз основа на Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, стручниот тим на ООУ ________________, подготви:

ПРОГРАМА ЗА ЕКСКУРЗИИ, ИЗЛЕТИ И НАСТАВА ВО ПРИРОДА

ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД ПРВО ДО ДЕВЕТТО ОДДЕЛЕНИЕ

Еднодневна екскурзија за учениците од III одделение на релација Скопје – Струга

Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.

Врз основа на овој Правилник, Активот на III одд. при ООУ “ _______________ го изготвува следниот предлог план за изведување на еднодневна екскурзија:

     1.  ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ

  • Здобивање со знаења, претстави , поими  како и односи во природната и општествената средина
  • Проширување на знаењата за природната и општествената средина
  • Запознавање со културно – историските знаменитости и вредности, како и со начинот на живеење во главниот град на РСМ-Скопје.
  • Проширување на знаењата за нашето културно-историско наследство

2. ЗАДАЧИ:

  • Да се запознаат со природните убавини и богатства  на нашата татковината
  • Да се развие  интерес кон природата и создавање еколошки навики
  • Да се развие позитивен однос кон нашата животна средина
  • Да се развие способност за набљудување, перцепирање и воочување на карактеристиките на живата и неживата природа и нивната поврзаност
  • Развивање позитивен однос кон националните, културните и естетските вредности
  • Да се поттикнат учениците кон градење на чувство на патриотизам, толеранција и соживот
  • Да се развие социјализација, колективна заштита и стекнување на искуство за осамостојување и грижа за себе

3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ

ООУ ,,_______________ “ –планира да изведе еднодневна екскурзија на релација  Скопје- Струга со учениците од трето одделение. Во рамките на оваа наставна екскурзија ќе бидат разгледани: Посета на културните и историските монументи.Обсервација на природните убавини на нашата земја

4. РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на еднодневната екскурзија
  • Наставници: Одделенски раководители на трето одделение
  • Ученици од III одделение

5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

          Еднодневна екскурзија планирана во месец мај 2025г.

6.  ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

Тргнување на учениците во 08:00 часот пред училиштето.

              Природно научен музеј- Струга

Во 14.00 часот тргнување за Скопје.

7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

  • Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „_______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
  • Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
  • Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
  • Превозно средство е автобус  кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.

8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Самофинансирање од страна на родителите на учениците

ДВОДНЕВНА ЕКСКУРЗИЈА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД VI –  ОДДЕЛЕНИЕ НИЗ ЗАПАДНА РС МАКЕДОНИЈА

Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.

Врз основа на овој Правилник, активот на VI- одд. при ООУ „_______________ “, го изготвува следниот предлог план за изведување на дводневна екскурзија:

1. ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ

  • Здобивање со знаења, претстави , поими  како и односи во природната и општествената средина
  • Проширување на знаењата за природната и општествената средина
  • Запознавање со културно – историските знаменитости и вредности,  како и со начинот на живеење во источниот дел на РСМ.
  • Проширување на знаењата за нашето културно-историско наследство

2.  ЗАДАЧИ:

  • да се запознаат учениците со убавините на РС Македонија,  географските и историските карактеристики на градовите и историско-географските карактеристики;
  • да се поттикне љубопитноста кај учениците и овозможување да се здобијат со знаења за односот на луѓето и општествената средина, нејзиното вреднување и облагородување;
  • да се развива чувство  на љубов кон татковината;
  • емоционално доживување на природните и историските убавини на РС Макединија;
  • да се поттикне развивање на еколошката свест кај учениците и однесување во заедница.

3.  СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ

ООУ. ,,_______________  планира да изведе дводневна наставна екскурзија на релација Скопје-Струга. Посета на културните и историските монументи Обсервација на природните убавини на нашата земја Струга –Природно научен музеј, Охрид – Стари град Mанастир Св. Наум Охридски

4. РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на дводневната екскурзија:
  • Наставници: Одделенски раководители на VI-одделение
  • Ученици од VI- одделение

5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

  • Дводневна екскурзија планирана во месец мај или јуни 2025г.

          6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

Прв ден:

  • Tргнување од Скопје во 08.00 часот кон Струга;
  • Струга – Природно-научен музеј ,  Вевчани –Вевчански извори
  • вечера во хотелот.

           Втор ден

  • појадок и заминување за Охрид;
  • тргнување за Скопје и пристигнување до 19 часот

7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

  • Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
  • Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
  • Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
  • Превозно средство е автобус  кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.

8.  НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Самофинансирање од страна на родителите на учениците

ДВО ДНЕВНА ЕКСКУРЗИЈА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД – IX ОДДЕЛЕНИЕ НИЗ ЗАПАДНА РС МАКЕДОНИЈА

Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.

Врз основа на овој Правилник, активот на IX одд. при ООУ „_______________ “ го изготвува следниот предлог план за изведување на дводневна екскурзија:

1.  ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ

  • Здобивање со знаења, претстави,  поими  како и односи во природната и општествената средина
  • Проширување на знаењата за природната и општествената средина
  • Запознавање со културно – историските знаменитости и вредности, како и со начинот на живеење во западниот дел на РСМ.
  • Проширување на знаењата за нашето културно-историско наследство

2.  ЗАДАЧИ:

  • да се запознаат со убавините на РС Македонија,  географските и историските карактеристики на градовите и историско-географските карактеристики;
  • да се поттикне љубопитноста кај учениците и овозможување да се здобијат со знаења за односот на луѓето и општествената средина, нејзиното вреднување и облагородување;
  • да се развива чувство  на љубов кон татковината;
  • емоционално доживување на природните и историските убавини на РС Макединија;
  • да се поттикне развивање на еколошката свест кај учениците и однесување во заедница.

3.  СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ

  • ООУ. ,,– планира да изведе тридневна наставна екскурзија на релација Скопје-Тетово-Гостивар-Дебар-Струга-Охрид-Скопје, запознавање со Полошката котлина, посета на шарената џамија-тетово, Вруток – изворот на реката Вардар, Вевчанските извори, Охридското Езеро, Самоиловата тврдина, манастирот „Свети Наум“.

4. РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на тридневната екскурзија:
  • Наставници: Одделенски раководители на- IX одделение.
  • Ученици од- IX.

5.  ВРЕМЕТРАЕЊЕ

  • Дво дневна екскурзија планирана во месец мај 2025 г.

6.  ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

Прв ден:

  • тргнување од Скопје во 08.00 часот кон Тетово и Гостивар;
  • посета на изворот на реката Вардар – Вруток;
  • посета на Вевчанските извори;
  • во попладневните часови се пристигнува во Струга и се распоредуваат учениците по соби за спиење во хотел.

Втор ден:

  • појадок и посета на манастирот „ Свети Наум“,  
  • по ручекот прошетка низ Охрид и посета на Самоиловата тврдина, Античкиот театар,
  • тргнување за Скопје

7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

  • Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________  , ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
  • Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
  • Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
  • Превозно средство е автобус  кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.

8.  НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Самофинансирање од страна на родителите на учениците

ПРОГРАМА ЗА ОРГАНИЗИРАЊЕ И РЕАЛИЗАЦИЈА НА НАСТАВА ВО ПРИРОДА ВО ТЕКОТ НА УЧЕБНАТА 2024/2025 ГОД. СО УЧЕНИЦИТЕ ОД v ОДД.

Врз основа на член 42 став 2 од Законот за основно образование („Службен весник на Република Северна Македонија“ бр. 161/19 година), министерот за образование и наука донесе Правилник за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта.

Врз основа на овој Правилник, активот на  V  одд. при ООУ „ _______________“ го изготвува следниот предлог план за изведување на тридневна настава во шрирода во Охрид, во мај 2023 година:

1. ВОСПИТНО – ОБРАЗОВНИ ЦЕЛИ

  • Да се запознаат со природното, културното и историското наследство
  • Да се развијат патриотски чувства и чувства на припадност кон својата земја
  • Да се потикнува развојот на самостојност кај учениците, социјализација и колективна заштита
    • Да ги почитуваат традицијата и културното наследство на својата заедница и другите заедници во родниот крај
  • Да се развива љубопитноста ( да се поставуваат прашања и да се одговара на нив)
  • Стекнатите знаења во училница да се применат во конкретни ситуации на терен
  • Да се разберат настаните и појавите во природата( животот покрај река, езеро, во ридски предели) и градење на еколошки навики
  • Да се развиваат способности кај учениците (мисловни способности, разни мануелни спосбности)
  • Поттикнување на позитивни чувства( успешност, самосвест, позитивен однос кон стекнување на знаења,трајност на стекнати знаења)
  • Едукација, другарувања, рекреација, спортски активности

2.  ЗАДАЧИ:

  • Да се изучат и истражат објектите и појавите во природата како и односите во општествниот живот
  • Да се развива интерес за природата и градање на еколошки навики
  • Да се изгради чувство на патриотизам, толеранција и соживот
  • Да се развива позитивен однос кон: националните, културните и естетските вредности
  • Да се поттикнат и манифестираат позитивните емоции
  • Да се развива социјализацијата, колективната заштита и стекнување на искуство за осамостојување и грижа за себе
  • Да се развива интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики за здраво живеење.
  1. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ

Одржување на наствни часови после посетава на историски места , уметнички галерии, литературни средби. Организирање на различни забавни игри наградување на најдобрите ученци  и запознавање помеѓу културиве на етничкиве заедници кои живеат во РСМ .Забавна вечер со меѓуетнички карактер.

      4. РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на тридневната настава во природа:
  • Наставници: Одделенските раководители од V одделение.
  • Ученици од V одделение .

      5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

  • Тридневна настава во природа планирана во месец мај 2025 г.
  • ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

Струга – Природно-научен музеј ,  Вевчани –Вевчански извори. Охрид  -Лихнидос, Стари град ,

      Антички  театар, Манастир СВ.Наум Охридски

      7. ОБЈЕКТ ВО КОЈ ЌЕ СЕ ИЗВЕДУВА НАСТАВАТА ВО ПРИРОДА

  • Во согласност со член 9 од Правилникот за начинот на изведување екскурзии, излети и други вонучилишни активности на учениците во основните училишта, училиштето ќе побара од понудувачите понуди со објект за реализација на наставата според нормативот за простор, опрема и наставни средства за деветгодишното образование на РСМ.

ТЕМА:  РС Македонија културна ризница  во свет:

ЦЕЛИ:

Македонски Јазик

  • Да се оспособува да пишува текст на зададени теми;
  • Да се опишува детално доживеана појава (опис на Охридското Езеро), опис на просторот во кој се наоѓа (опис на одмаралиштето и неговата околина) забележување на деталите и опишување на виденото;

МАТЕМАТИКА

  • Да ја разбира плоштината како величина која се мери, споредува и изразува со број;
  • Да ги препознава и користи единиците мерки: квадратен сантиметар, квадратен дециметар, квадратен метар;

ОПШТЕСТВО

  • Да ги запознае најважните културно историски знаменитости
  • Проширување за владеењето на Цар Самуил, ширењето на Охридската архиепископија, словенската писменост, владеењето на османлиите

ЛИКОВНО ОБРАЗОВАНИЕ

  • Да знае соодветно да ги користи подлогите, приборот и сликарските материјали;
  • Да забележува различни тонови на боја во природата;
  • Да покажува голема осетливост на детаил;
  • Да го воочува и користи комплеметарниот контраст на бои;

МУЗИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ

  • Да го развива опсегот на гласот;
  • Да развива навики за активно слушање на музика.

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ:

  • Да увежбува и совладува елементи од фудбалот, одбојка;
  • Да ја сознае улогата на моториката поврзана со елементите со топка, слободно одење и движење со топка;
  • Развивање на мускулатурата на телото; подвижноста и ориентација и координација во просторот.

ОПШТЕСТВО

  • Посета на историски споменици и археолошки пронаоѓалишта;
  • Самоилова тврдина – разговор со кустос за настанокот на Самоиловото царство и значењето на истото за потелото на македонската држава;
  • Проширување на знаењата за поимот археологија и археолог преку разговор со археолог
  • Остатоци од стари градби, цркви, манастири, фрески проширување на знаењата за фреско сликарство, копаничарство-резбарска уметност;
  • Изработка на плакат – Културното наследство на РС Македонија со слики и цртежи;
  • Техника грозд: Изработка на грозд за природните особености на РС Македонија (релјеф, води, природни богатства)
  • Изработка на туристичка карта на РС Македонија на посетените места;
  • Табела на поими – каратеристики на видови животни и растенија во Охридското Езеро

ЛИКОВНО ОБРАЗОВАНИЕ

  • Набљудување на непосредната околина (Охридско Езеро и пошироко);
  • Забележува внатрешен и надворешен простор;
  • Сликање комбинација на мали и големи форми;
  • Анализа на предмети од природата и воочување на бојата.

МАКЕДОНСКИ ЈАЗИК

  • Набљудување (опис на Охридското Езеро, флора и фауна, стари градби, музеи и сл.)
  • Раскажување по дадени тематски зборови
  • Вежби за самостојно прераскажување на настан слушнат од друго лице;
  • Самостојно творење (проза и поезија-слободно и по дадена тема).

МАТЕМАТИКА:

  • Практичи активности за изработка на сложени фигури, составени од повеќе правоаголници и квадрати;
  • Изработка на квадрат и правоаголник од колаж хартија од поголема површина хартија;

МУЗИЧКО ОБРАЗОВАНИЕ

  • Изработка на ДМИ од природни материјали (тропалка од кутија со камења, тропалка од метални предмети и сл.)
  • Свирење на фрази со импровизирани ДМИ направени од природни материјали
  • Пеење на песни со различни содржини.

ФИЗИЧКО И ЗДРАВСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ

  • Слободно водење на топка во фудбалот;
  • Слободно фудбалско шутирање и шутирање на топка во одредена цел и во гол
  • Народна топка и одбојка
  • Натпревар меѓу одделенија

ОЦЕНУВАЊЕ И СЛЕДЕЊЕ НА ПОСТИГАЊАТА НА УЧЕНИЦИТЕ:

Во текот на наставата редовно се следат и вреднуваат постигањата на учениците, се прибираат показатели за нивните активности, мотивираност за работа, ангажираност и посветеност во работата, практична работа, посети, помош на своето другарче во работата, тимска работа во парови, индивидуален пристап на секое дете, усно и писмено изразување. Приоритетно се оценуваат умеењата на учениците во процесот на изведување на конкретна задача.

  Помошни средства за реализација на програмата  
  Дидактички помагала и извори    Други помошни средства
–    дневен      печат, –    восочни
              Списанија–    водени бои
–    слики, апликаци–    фломастери
И тв емисии–    темперни бои
–    учебник         по–    четки
Општество–    ножици
–    е нциклопедии–    лепак
–    наставни–    глина
Ливчиња–    монистри
–    географска–    камчиња
Читанка–    блок
–    историска–    колаж хартија
Читанка 
  Внатрешни соработници    Надворешни соработници
Актив на одд. психолог библиотекарнаставаЛекар

8. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

  • Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „_______________ –, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
  • Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
  • Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
  • Превозно средство е автобус  кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.

9.  НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Самофинансирање од страна на родителите на учениците

ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ИЗЛЕТИ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД  I и II ОДДЕЛЕНИЕ

На релација ООУ „ _______________“ – Сарај (Есенски излет) Парк шума Гази Баба- Скопје (Пролетен излет)

Есенски излет на релација  излетничко место Сарај

Пролетен излет на релација парк шума Гази Баба

1. ЦЕЛИ:

Изучување и истражување на природата во есен и во пролет. Проширување на знаењата за видови населби преку непосредно запознавање на природната и општествената средина, во согласност со воспитно-образовната работа на училиштето.

2. ЗАДАЧИ:

  • запознавање со непосредната околина
  •  изучување и истражување на објекти и појави во природата како и односите во  општествениот живот,
  • развивање интерес за природата и градење еколошки навики;
  • градење чувство за толеранција и соживот;
  •  развивање позитивен однос кон: националните, културните и естетските вредности во  поблиската околина
  •  поттикнување и манифестирање на позитивни емоции;
  • социјализација, колективна заштита и стекнување на искуство за осамостојување и грижа за себе;
  •  развивање интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики за здраво живеење.

3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:

Есенски излет – излетничко место Сарај – запознавање со промените на природата во есен.

Пролетен излет – Парк шума Гази Баба -рекреација на учениците и запознавање со природните убавини.

4.  РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на излетот-
  • Наставници: Одделенски раководители од прво  до деветто одделение
  • Ученици од I до IX одделение

5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

 Еден работен ден на крајот на месец Септември 2024 година

 Еден работен ден на од месец март април мај или јуни 2025 година

6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

Есенски излет:

  • Поаѓање од училиштето
  • Разгледување на убавините и промените во природата во есен

Пролетен излет:

  • Поаѓање од училиштето
  • Пристигнување во парк
  • Разгледување на убавините и промените во природата во есен

  7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

                  За есенскиот излет

  • Излетот ќе се реализира со организиран превоз до локацијата соглсно правилата за движење
  •  

8.  НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Самофинансирање со  финансиски средстава од родителите

ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ЕСЕНСКИ ИЗЛЕТИ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД I – IX ОДДЕЛЕНИЕ

На релација ООУ „_______________“ Парк-шума Гази Баба Датум: (Септември октомври 2024год.)

1. ЦЕЛИ:

Проширување на знаењата преку непосредно запознавање на природната и општествената средина, во согласност со воспитно-образовната работа на училиштето.

2. ЗАДАЧИ:

Придобивање на искуство и грижа за здравјето. Социјализација и колективна одбрана меѓуетничко интегрирање помеѓу ученициве и наставнициве 

3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:

Прошетка до Парк-шума Гази Баба и опишување на природата

   4.  РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на излетот
  • Наставници: Одделенски раководители на III-IV одделение
  • Ученици од  III- IV одделение

5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

 Еден работен ден на крајот на месец септември 2024 година.

6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

Есенски излет:

  • Поаѓање од училиштето
  • Пристигнување во парк
  • Разгледување на убавините и промените во природата во есен

   7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

                  За есенскиот излет

  • Излетот ќе се реализира со пешачење до локацијата соглсно правилата за движење низ град – населено место.

8.  НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Не се потребни  финансиски средстава за изведување на излетот

ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ПРОЛЕТЕН ИЗЛЕТИ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД  I – IX ОДДЕЛЕНИЕ

На релација ООУ „ _______________“ – Парк шума Гази Баба- Скопје (Пролетен излет) Датум: (пролет 2025 год.)

 1. ЦЕЛИ:

 Развивање интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики на 

 здраво живеење и здраво тело.

 2. ЗАДАЧИ:

  •          Да се развива интерес за спортски активности, рекреација и создавање навики за здраво живеење.
  •  

 3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:

Прошетка до  парк Гази Баба  и опишување на природата

 4.  РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на излетот:
  • Наставници: Одделенски раководители на  III- IV одделение
  • Ученици од  III –  IV одделение

5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

 Еден работен ден на крајот на месец март, април мај или јуни 2025 година.

6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

  • Поаѓање од училиштето
  • Пристигнување  во паркот
  • Одмор и рекреација на локалитетот
  • Враќање до училиштето

 7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

                  За  пролетниот излет:

  • Излетот ќе се реализира со пешачење до локацијата соглсно правилата за движење низ град – населено место.

8.  НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Не се потребни  финансиски средстава за изведување на излетот

ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ЕСЕНСКИ ИЗЛЕТ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД   V,VI,VII, VIII, IX ОДДЕЛЕНИЕ

На релација:Училиште– Сарај – училиште Датум: (септември, октомври 2024 год.)

               1. ЦЕЛИ:

               Рекреација на ученициве запознавање со природните убавини

               2. ЗАДАЧИ:

Придобивање на искуство и грижа за здравјето .Социјализација и колективна одбрана    меѓуетничко интегрирање помеѓу ученициве и наставнициве 

               3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:

               Обсервирање Опишување на природата

               4.  РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на излетот за  I -IX одделение:
  • Наставници: Одделенски раководители на I,II,III,IV, V, VI,VII, VIII,IX одделение
  • Ученици од I,II,III,IV, V,VI,VII, VIII,IX одделение

             5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

             Еден работен ден од месец септември ili oktomvri 2024 год.

             6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

     Поаѓање од училиште во 8.00 часот

     Пристигнување во Сарај  околу 09.00 часот

               7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

  • Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
  • Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
  • Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
  • Превозно средство е автобус  кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.

     8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ

  • Самофинансирање од страна на родителите на учениците

ПРОГРАМА ЗА ИЗВЕДУВАЊЕ НА ПРОЛЕТЕН ИЗЛЕТ ВО ПОБЛИСКАТА ОКОЛИНА НАМЕНЕТА ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОД  V,  VI,VII, VIII, IX ОДДЕЛЕНИЕ

На релација: Рекреативниот Центар Сарај Датум: (Мај 2025 год.)

          1. ЦЕЛИ:

Запознавање со  природните убавини,  да се развива интерес за природата, да се градат еколошки навики, да се развива љувов кон дружењето и навики за разбирање при рекреација и игри. Поттикнување и развивање самостојност на учениците, едукација,другарство и рекреација.

2. ЗАДАЧИ:

Развивање интерес кон природата, градење еколошки навики, развивање љубов кон зачувувањето на природата и природните ресурси.

Да знаат за одржувањето на чиста околина.

3. СОДРЖИНА И ОПИС НА АКТИВНОСТИ:

Рекреација, дружење, набљудување, насочено внимание, истражување, фотографирање.

     4.  РАКОВОДИТЕЛ,  НАСТАВНИЦИ И УЧЕНИЦИ

  • Раководител на излетот за V, VI,VII, VIII,IX одделение: Фатон Цури
  • Наставници: Одделенски раководители на V, VI,VII, VIII,IX одделение
  • Ученици од V, VI,VII, VIII,IX одделение

     5. ВРЕМЕТРАЕЊЕ

     Еден работен ден на крајот од месец  Мај 2025 год.

     6. ЛОКАЦИИ ЗА ПОСЕТА И ПРАВЦИ НА ПАТУВАЊЕ

     Поаѓање од Скопје-Чаир во 8.00 часот

     Пристигнување во утврдената дестинација Сарај

     7. ТЕХНИЧКА ОРГАНИЗАЦИЈА

  • Согласно Правилникот за начинот на изведување на екскурзиите, излетите и другите вонучилишни активности на учениците од основните училишта, ООУ „ _______________, ќе спроведе постапка со барање за прибирање понуди за организирање на екскурзии, излети и настава во природа со објавување на јавен оглас во најмалку два весника.
  • Постапката ја спроведува Комисија составена од пет члена (тројца од Совет на родители, двајца од наставниците) која врши и евалуација на доставените понуди по распишаниот оглас, а одлука за избор носи УО на училиштето.
  • Критериум за доделување договор е најниска цена, а туристичката агенција треба да ги исполнува и минималните услови наведени во член 19 од Правилникот.
  • Превозно средство е автобус  кој ќе ги исполнува сите технички барања за сигурен превоз на учениците.

     8. НАЧИН НА ФИНАНСИРАЊЕ Самофинансирање од страна на родителите на учениците

By

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial